Så var det måndag igen

Har så svårt att hålla koll på dagarna men idag kommer Entourage så då måste det vara måndag. Kalender har aldrig riktigt varit min grej hehe. Glömmer bort den efter två veckor och råkar alltid lämna den hemma när jag ska på möten och shit.

Anyways. Drog in till stan idag och gick runt bland alla människor, i affärer... helt själv. Lycka! Stötte på gamla klasskamrater och jämförde liv. Vad man gör och hur långt man har kommit. Det är väl det man gör oftast eftersom man kommer ju inte direkt ringa upp varandra imorgon för att hänga. Bara en uppdatering på varandras liv och sen moving on.

Tittade just in på stockholms bostadsförmedling och sökte på hur jag ligger till i jakten på ett förstahandskontrakt. Måttligt bra ändå måste jag säga. Två år till och jag kan kamma hem något bra skulle jag tro. Till exempel: en lägenhet på söder, två med okej hyra, 180 stod i kön och om jag hade anmält mitt intresse hade jag plats 42. Så det är nice!

Nej, plugga var det ja!

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0