Min husgud

Igår: Fotboll Inter- Barcelona som givetvis inte visas på någon kanal som jag har tillgång till. Resulterade i att jag fick streama med kinesiska kommentatorer. Yes, kinesiska i två timmar. Tur att de var störda och skrattade/skrek om vart annat. Tråkigt match för övrigt.

Idag: Min mamma kommer hit. Hon är på väg och verkar åka liiiite snabbare än jag trott så jag stressar runt för att städa undan (gömma undan) allt som inte borde ligga framme. Inte så farligt dock som jag får det att låta.

Så imorgon blir det roadtrip ner till Stockholm och sen drar jag tillbaka hit på onsdag. Har tänkt att bli lite ompysslad, shoppa och plugga där hemma. Bra som fan.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0