Husfest på Bäckis

Igår var det fest på Bäckgatan och alla lägenheter öppnande upp sina dörrar och huserade olika "dansgolv" och aktiviteter. Kvällen startade givetvis med:

Tacos! Bästa bilden på Juha. Sen vidare till Bäckis dårå.

Sen mötte jag upp min nya vän Matilda och co. Ovan ser ni Hampus (som jag kallade Rasmus halva kvällen).

Matilda och Simon.

Linnea och Jocke.

Jossans skor.

Vet inte vad som händer här. Jag står med en kniv iallafall. Vet att vi höll Jossan upp och ner ett tag för att hennes hicka skulle försvinna. Och att jag tappade henne lite när vi skulle göra det där "tillitstestet" när man fallet bakåt och den andra ska ta emot. F'låt.

Sen försvann folk och jag och Matilda drog till Kåren. Dans dans dans och sen blev det efterfest hos Martin.

Grymma Jocke är på besök.

Idag mår jag nog rätt okej. Vågar inte känna efter. Vad jag däremot vet är att jag saknar min Ida sjukt mycket. Men snart är det måndag. Äntligen!

/Sanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0