God help me, please!

Jag ska snart iväg på min fasters 50-årsfest. Har hyrt någon gård eller något och jag kommer träffa folk jag inte sett på 10 år. Det är ju lite av ett minus när man alltid är ute på vift - att man missar alla släktträffar och andra kalas. Har iof inte varit borta i tio år men varför vi inte setts på så länge ska vi nog inte gå in på nu.

Tänker iallafall unna dom ett appearance. Dricka vin (finns väl alltid alkohol i överflöd på såna tillställningar) och ta med mig kameran så jag har något att göra om det är astråkigt. Hoppas på en snygg kille som står där i ett hörn och känner sig lite out of place *han är inte en släkting! obs. han är säkert bara en kompis till någon kusin*.

Hoppas på det bästa. Hej!

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0