Det var inte ens första gången!

Idag skulle Sanna komma till mig halv 6. Sanna är aldrig sen. Om hon mot förmodan är sen så hör hon alltid av sig. Klockan blev tio i sex och hon hade fortfarande inte kommit, svarade inte på msn och inte i telefon. Då blir man ju fan lite orolig. Typ tio olika scenarion hann gå genom min fantasifulla skalle. Jag ringde Jossan och skrämde upp henne och sen gick jag hela vägen bort till Sanna för att möta den eventuella mördare som kanske höll henne under knivhot. Jag funderade på att ta med ett vapen, men tänkte att jag ju ändå är ganska stark så det skulle nog gå bra.

När jag ringer på dörren öppnar hon direkt. Helt frisk!

"Jag råkade somna" slängde hon ur sig helt oberörd. Fan.

Det värsta med den här historien är att det har hänt förut. En gång hade hon dragit ut i skogen med Simon som vi inte ens kände då, för att typ kolla på en fotbollsmatch. Människan hade ju såklart ingen täckning på mobilen så jag och Lania trodde att hon hade blivit kidnappad. En annan gång låg hon i badet. När fan inte okej.

Är fortfarande skakad och kommer antagligen drömma mardrömmar inatt.

/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0