Det händer liksom inget

Så därför har jag inget att skriva om. Önskar att jag kunde berätta om en grym konsert jag varit på. Eller att jag dragit på en weekend till Berlin. Eller hånglat upp grannkillen. Men nada.

Tur ändå att jag har Ida. Och Jossan. Och alla andra som gör att "det händer ingenting" blir skitbra för mig men tråkigt för er att läsa om.

Blir mest möten. Plugg på Kåren. Så jag planerar framtiden för att peppa upp mig själv lite och tänker att jag ska ta igen alla såna här dagar så fort jag kommer till "bebyggelsen". Men så vet jag nog innerst inne att jag bara byter stad att vara lat i. Så vi får väl se.

Nu mera Zlatan när Barcelona ska vinna nästa match i CL. Hej svejs.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0