Den sista grillen

Idag gick vi all in på att grilla för sista gången innan snön kommer. Yepp, det närmar sig. Förra året kom den i början av oktober så vi försöker passa på här uppe.

Frugan gör sig alltid bra på bild.


Körde Vouge-style. För mycket ANTM för mig.

Ännu en bröstkonversation.

Sen blev det dags för klassbilder.

Vi käkade inne hos Jossan för det var sjukt kallt. En massa vin på det och underhållande konversationer. Nu ska jag sova för imorgon ska jag göra nytta. Yepp, you heard me.


Gonatt.


/Sanna

Kommentarer
Postat av: Moneymaker

För sista gången? Bull-fucking-crap. Snow-defier, flow-relier, chill-denier. Grillen må ju slå skyhöga lågor än fler gång innan den här chefen drar sin kos. Innan dirigenten lämnar orkestern till sitt öde, så har botaniska brunnit ner för evigt, märk mina ord.

Snön skall brinna. Ja, snön skall brinna.



Käften.

2009-10-01 @ 03:32:43
Postat av: Emil

Vad fin alla är!!

2009-10-01 @ 20:18:20
Postat av: Sanna

Juha - Du har snart ingen moneymaker moneytaker på ingång



Emil - Du är fin! Kom tillbaka!

2009-10-01 @ 23:29:39
URL: http://thehoseontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0