Update

Idas mamma och Emily var på den där visningen av lägenheten i Davidshall idag. Det var en fyra. Nice tänkte vi. Mindre nice insåg vi idag när det tredje sovrummet var cirka 6 kvadratmeter. Fan, inte ens min säng kommer få plats där. Så det blir till att leta vidare.

Spännande. Såklart. Men jag vill inte ha spännande när det gäller min bostadssituation. Pallar inte leva ur en resväska igen. Vill ha allt klart när jag säger upp min bostad nu i slutet av månaden. Fan.

Nu lyssnar jag på kent också. Nya singeln var sådär lagom lame som de vanligtvis brukar vara. Gillar låtar som växer vilket de också vanligtvis brukar göra. Så töntarna får några chanser till. Deras nya singel alltså.

BLI TRÖTT SANNA! BLI TRÖTT!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0