Sanna frågar Ida

1. Ditt namn om du får bestämma: Hoolahey såklart! (Nä men jag gillar Sofia, mitt andranamn)

2. Du får byta liv med någon, vem and why: Whitney Houston som ung, där när hon gjorde Bodyguard. Skulle kunna döda för hennes röst. Eller kanske jultomten. Verkar ju vara ett soft liv.

3. Vilken låt kan du inte leva utan: Oj oj OJ! Den var svår, men kanske ”Do Your Thing” med Basement Jaxx.

4. Den/det mest överskattade du vet: Svenska filmmanus. Hur svårt är det att få till en okej dialog liksom? Kom igen Sverige!

5. Ditt favoritplagg: Just nu är det nog min nya svarta tajta klänning som visar upp alla mina former. Bra skit.

6. Du får ta bort ett land från kartan, vilket: Hemsk fråga! Skulle nog säga USA, mest eftersom det skulle vara kul att se vad som hände då.

7. Vem ska spela dig i filmen om ditt liv: Den unga jag ska spelas av Sienna Miller (inte lik mig alls) och den gamla jag Meryl Streep med en annan näsa.

8. Din favoritbild: Är det meningen att jag ska lägga in en bild här?


Den här är ju bara så rolig.


Egobildernas egobild. Inte ens hela Eiffeltornet fick vara med.

9. Det bästa med dig: Att jag är så ödmjuk *skrattar högt för sig själv* nej men jag vet nog faktiskt inte. Känns ju mesigt att säga att det är att jag är snäll liksom, men jag tycker att jag är det.

10. Ditt senaste sms: Skittråkigt bara till Gustav: ”Yo vi ska kolla film vid 6, kom förbi om du vill.”

11. Vad gör dig glad: Skitfula skrattanfall.

12. Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag nog. Eller det är nog mer en förhoppning. Bara man inte kommer tillbaka som en slav eller fluga eller nåt.

13. Senaste gången du grät: I fredags natt, mest för att jag var full och kände för det. Det var skönt. Det är skönt att gråta ibland.

14. Tre ord som andra skulle beskriva dig med: Rolig, skånsk och förståndig.

15. Karaktär i Gossip Girl: Nate. Har alltid rätt och har snygg frilla. Nä fan jag är ingen i Gossip Girl. De behöver en ny karaktär.

16. Vad längtar du till: Flytten till Malmö, vad annars?!

17. Drömscenariot om 10 år: Att jag har ett gigantisch fett café i Malmö där alla coola och ocoola kidz hänger. Att jag har någon att kramas med när jag behöver och kanske till och med en bulle i ugnen. Sen att frugan också har en bulle eller två i sin ugn samtidigt. Takvåning med pool vore inte fel heller. Dessutom ska jag ha tillräckligt mycket pengar för att köpa ett hus i Grekland till mamsen och pappsen. Det har jag lovat.

18. Ångrar mest att du inte gjort: Chansat med kärleken en gång.

19. Vad är troligast, att du rymmer från ditt eget bröllop eller kör över en katt och lämnar brottsplatsen fort som fan utan att någon ser dig: Jag kommer aldrig köra över en katt eftersom jag förmodligen aldrig kommer få (ta) mitt körkort. Så det får väl bli bröllopet.

20. Just nu vill du: Spola fram tiden 2 månader.

/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0