Så var helgen redan här

Damn, nu flyger dagarna förbi. Obsessar mest med skolan och försöker motverka att bli hemlös. Går nog rätt bra med båda alltså. Är äntligen klar med två rapporter på typ 13 sidor vardera, en massa bilagor och till och med en röd tråd trots att jag har klippt och klistat båda dokumenten. En loggbok kvar att ljuga ihop bara. Awesome.

Bemödade mig inte ens med att skriva om sakerna. En sida är typ helt tagen från en tidigare uppsats jag skrivit. Citerar nästan mig själv lite sådär * i äkta caroline-anda*. Love her.

Sen får vi inte glömma att Emily fyller äldre idag! Grattis!


/Sannaho



 


Kommentarer
Postat av: emily

naw... tack =) /tantan

2009-10-23 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0