Så kom jag på det

När jag började här på utbildningen var jag galet insnöad på att jobba som projektledare vid festivalproduktion. MEN, jag har efter de här tre-fyra åren insett att jag glidit lite längre bort ifrån det drömyrket. Okej, jag skulle inte tacka nej till ett sånt jobberbjudande men det finns så mycket jag vill göra och hinna med.

- Skriva en bok
- Arrangera en festival
- Casting
- Arbeta med ungdomar (jo det är sant. gärna att de har haft en tuff uppväxt så jag får rädda dom lite)
- Projektass. eller något vid en filminspelning
- Upptäcka nya band
- Bandmanager
- Skriva en resguide där inte de vanliga turistplatserna inkluderas
- Alla projekt som inkluderar flera kreativa uttryckssätt (film, konst, musik, mode etc)

Men så kom jag på ett alternativt drömyrke igår. Att tjäna pengar på att komma på och utveckla idéer. Allt från idéer till nya tv-program till att skapa marknadsföringskoncept. Ett jobb där jag bestämmer mina arbetstider och där jag får resa en massa för att få inspiration. Like that's gonna happen hehe. Jo fan, jag fixar det. Ungefär som upplevelse försökte ha siktet inställt på Beach 2010. En ouppnåelig vision med andra ord.

/Sanna

Kommentarer
Postat av: Lania

Jag har fortfarande siktet inställt på Beach 2010! Har köpt gymkort! På riktigt! (Sade hon och tryckte en till näve ostbågar...)

2009-10-19 @ 17:59:28
URL: http://youremygoam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0