Påbörjat självbiografi check!

Mitt liv är bara FÖR intressant för att skriva om. Därför gör jag det ändå, för att jag är en egocentrisk människa som gillar att läsa om sitt eget liv på internet. Jupp så är det. Tänkte visa mitt liv just nu i bilder.


Plugga! Notera Party Marketing. Bra skit.

Sanna och jag stötte på första snön i centrum. Den var visserligen ditskyfflad, men jag tycker ändå att det räknas.

Jag gillar Sanna och Gustav. Bra bild på Gustavs rumpa förresten. Nu är Jossan tillbaks från sina hemtrakter också, vilket är asbra.

Soppa a.k.a suppe a.k.a soep a.k.a sopa a.k.a スープ

Igår skapade jag. Man får inte säga pyssla på Kulturens Hus i Luleå. Det ses som något fult, något barnsligt som man gör på dagis. Vad fan är det för fel på pyssla?! Jag älskar att pyssla *uppriktigt upprörd*. Jag vet att det finns folk som står på min sida. Låt oss starta en revolution. Sluta skapa börja pyssla!

/ida


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är med dig!

2009-10-15 @ 19:12:05
URL: http://thehoseontour.blogg.se/
Postat av: Idaho

YES dig kan man alltid räkna med. Jag börjar på projektplanen nu! (en projektplan skadar aldrig)

2009-10-15 @ 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0