Oj vad hon pluggar

Yes, har säkert skrivit två stycken nu hehe. Jag, Idaho och Jossan kom hem rätt tidigt från "tjejkvällen". Shit, det kom alltså stora bussar med en massa shoppingsugna människor. Lite too much för min del. Stora folkmassor + butiker är inte min grej. Jag föredrar ju att oftast gå själv när jag ska spendera lite pengar på kläder. Det slutade iallafall med en fika och ett par knästrumpor.

Men nu pluggar jag lite eftersom jag har kollat serier hela dagen hehe. Lyssnar lite på det här gör jag också:

Imorgon ska Gustav bjuda mig, Jossan och Ida på middag. Sen väntar det... sånghäften. Det kan inte sluta bra alltså. Som om det någonsin gör det. Peace.

 

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0