I'm still standing

Fredagen var som alla andra fredagar, bara att mitt alkoholintag var lite större än vanligt. Med andra ord var jag rätt förstörd igår och min konklusion är faktiskt att jag hade kunnat strunta i att gå all in för jag hade säkerligen haft det lika roligt. Plus att jag hade mått bättre igår. Det är liksom inte värt det längre för jag känner hur jag förstör min kropp.

Det komiska är om jag tänker tillbaka på ettan. Hur tråkiga jag tyckte alla de äldre var som aldrig röjde till det lite. Nu är jag lätt en av dom haha. Men lite skillnad på en 19-åring och en soon to be 23-åring. Tack och lov att festandets glada alladagariveckan är över. (säger jag nu. efter flytten till malmö är 19-åringen säkerligen tillbaka)

Festen då. Boooring. Eller jag hade skitkul som vanligt men det skulle ju vara de nya upplevelseettornas chans att få visa upp sig. Festivaltema - awesome. Borde kanske ha inriktat sig på woodstock så folk faktiskt klädde ut sig lite. Och vad hände med upplevelserummet? Inga öltält där inne, eller typ korv med bröd som man kunde köpa utanför. Vad är en festival utan festivalmat liksom?

De kunde ha gjort såååå mycket mer men jag vet ju inte deras förutsättningar direkt. Men ingen verkade vara imponerad. Bättre lycka nästa gång!

Bilder kommer sen. Nu ska jag njuta av Liverpools seger över Man United och gå hem till Ida för filmeftermiddag.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0