Ida frågar Sannaho

1. Vad är ditt fullständiga namn? Sanna ”Maggan” Lindström
2. Vem skulle du helst hångla med, Göran Persson eller Fredrik Reinfeldt? Freddan såklart. That big forehead.. mums
3. Vilken Astrid Lindgren-karaktär är du? Lotta på Bråkmakargatan
4. Vad äter du helst till frukost? Varm oboy och macka i äkta svensson-anda
5. Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner? Ge bort till välgörenhet. Hehe as if. Köpa en lägenhet, resa och försöka leva så länge som möjligt på skiten utan att behöva jobba
6. Hur skulle du vinna 10 miljoner? När jag krossar min rika brittiska man in court och går ifrån skilsmässan med en stooor kappsäck full med pengar
7. Favvo-uteställe? KOKO vid Mornington Crescent
8. Vilken är din största fobi/rädsla? Att trampa på grodor/paddor när det är mörkt ute
9. Vilken karaktär i Grey’s Anatomy är du? Alex och Yang. Vem som helst förutom cancer-Izzie
10. Vad gjorde du under terrorattackerna 2001? Planerade säkert hur vi skulle få töntiga ”Anden” att köpa ut till helgens festligheter
11. Sött eller salt? Syrligt
12. Bästa talesättet? Skörda frukten, inte säden
13. Hur kommer du dö? Ramla på något väldigt vasst
14. Vad tröstäter du? Ben and Jerry’s Half Baked. Himmel
15. Vilket är ditt bästa minne från studietiden? Gymnasiet: när vi gick vilse i skogen på orienteringen och var borta i timmar. Högskolan: när jag träffade frugan *match made in heaven*
16. Vad har du för relation till Jesus? Han är min granne
17. Vilken maträtt är du? Nacho deluxe såklart
18. Vad gör du om ett år? Bor i Malmö, planerar framtiden men vet inte vad jag ska göra med mitt liv
19. Favoritlåt med Michael Jackson? I’ll be there
20. Vad kan du inte vara utan? Ida! Och ett badkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0