Har ni hört talas om de tre vise männen?

Igår var det den årliga Halloweenfesten på Kåren. Vilket galej alltså. Det bästa med hela alltet var nog egentligen att föbereda skiten. Skrattade nästan så att jag kissade på mig varenda gång jag tittade på Sanna och Jossan. Vi var ju som ni kanske förstår de tre vise männen och var iförda hela kitet med skägg och gåvor och allt. Grymt bra outfit måste jag säga!

Som vanligt var ju typ alla utklädda, väldigt många transor i år. Killar som får chansen att testa på det där med strumpbyxor för en kväll utan att behöva skämmas - det är bra skit. Förutom transor fanns det tjuvar, Alice i underlandet, munkar, nunnor, byggarbetare, hembiträden, dockteatrar, superhjältar. Någon jävel hade dessutom klätt ut sig till Juha. Han var sjukt lik. Nästan snyggare än den riktiga Juha faktiskt. Bra jobbat!

Sannas dator är lite trött idag, men så fort den har piggnat till kommer det lite bilder från kvällen. Nu blir det lite vinmys.

/ida

Kommentarer
Postat av: J to the U to the you know the rest.

Men bara nästan, nästan snyggare. I princip omöjligt att överträffa originalet. Jepp, så är det. Näe nu ska jag nog gå och kolla mig i spegeln ett tag. Mmmm.

2009-10-31 @ 23:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0