Fy fan vad jag har lidit

Måste först säga att jag skulle ha lagt upp bilder från gårdagen men ap-kameran har pajat för andra gången nu och jag blir så less. Jaja, det skull ändå bara ha varit de vanliga förfest-bilderna med samma folk som alltid så om ni vill kolla bilder får ni gå till nåt gammalt festinlägg.

Kvällen igår var som den skulle. Skitsnack, musik, massa morötter, festivaltema på Kåren (även om det inte märktes), efterfest nånstans där mitt humör sviktade litegrann, men kvällen slutade bra och jag inser både inatt och idag hur mycket jag älskar mina vänner. Japp så är det faktiskt.

Idag har jag lidit. Fy fan vad jag har lidit. Jag pallar inte att vara äckligt bakis. Nu är det bättre. Vem skulle kunna gissa att salta pinnar var det som behövdes för att jag skulle må bättre. Jag menar SALTA PINNAR liksom, de fyller ju typ ingen funktion. Inte förrän idag i alla fall. Nu ska jag fortsätta med att vara mysbakis och njuta av lugnet före stormen.

/ida

P.S Förlåt säkerhetsvakten som jag råkade störta in i igår. Argare blick får man leta efter. Sorry.

Kommentarer
Postat av: Simon

fan va irriterande, det var nåt jag skulle kolla på den här bloggen, och när jag gått bak typ tre månader så har jag glömt vad det var jag letade efter :( Kommer inte på det heller.....

2009-10-25 @ 02:10:41
URL: http://lostpatrol.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0