Förödelsedagsfest!

Igår hade Erik lite firande för han är hela 27 jordsnurr nu. Ops, kräktes lite för det ordvalet men moving on. Vi hade klurat på den perfekta presenten... vad skulle Erik uppskatta? Och det blev givetvis trisslotter och två äckligt stora burkar med gurka. Han blev asglad. Såklart.

Jag får aldrig vara med på bilder nu för tiden eftersom jag alltid har kameran. Så det blev en egobild på det. Ny tradition.

Gustav fick också en egobild. Doin' something...

"Skit-Olle" var ruskigt glad i vanlig ordning.

Gustav med två drickor. En halv jag.

Födelsedagsbarnet!

Gode försöker få till det - bild 1.

Gode försöker få till det - bild 2.

Gustavs egobild nummer 2. Doin' something ännu värre.

Bästa Andreas är på Piteå-besök vilket var grymt. Äntligen fick jag och Frugan lite sällskap när vi kollade fotbollen. Fucking Danmark men nu kanske Lagerbäck äntligen försvinner.

Den senaste veckan har vi haft en bananfluga på besök. Hon heter Annika. För några dagar sen mördade vi hennes bror Åke. Igår var det kusin Åsas tur. Annika hänger kvar... men snart kanske det är hennes tur att se ljuset. Fast hon har blivit lite som en i familjen. Här ser ni Åsa - det som är mosat och svart i Idas hand.

Efter mordet på Åsa hann vi med en intervention med Juha också. Min första någonsin. Lite ledsen att vi inte hann med att skriva ett varsitt brev men nästa gång så. Juha var mest förvirrad. Sött.

När det var dags för hemgång blev det tid för det sedvanliga slagsmålet.

Det var lördagen det.

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0