Bröst och tårta

Säkert en kombination de flesta killar inte tackar nej till. Anyways, förra helgen var vi alltså på  trista Lemon bar, men tack och lov hade vi en väldigt trevlig förfest.


Tilde, en brun Sunni som nyss kommit hem från Argentina och Johanna Wham.

Jossan var med!

höööh? (ögonbrynen åker upp)

Höööh?

Jossan myser med en okänd killes päls.

Sen fyllde min kära bror 18 år igår. Vi åt tårta och bullar i mängder. Grattis och hipp hipp hurra!

Återigen är jag avis avis och avis. Kom just tillbaka efter att ha lunchat med radio-Tomas och han drar till Australien nu. Sol! Ge mig sol! Får nöja mig med helgens planer. Här ska det röjas och det är bara uppladdningen inför nästa helg som är fullspäckad redan.

/Sannaho
ps. min boss är i småland men har köpt en present till mig för jag är bäst. så nu får han gärna komma tillbaka. fast då blir det kanske inga flerinlägg med bröst och tårta. om jag inte får det i present men det är nog inte så troligt. tårta kanske men han har make sen 10 år så det blir nog inga bröst. ds

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis, stort stort grattis till din bror. Synd att du inte kan komma, jag gråter floder. puss

2009-03-05 @ 17:05:44
URL: http://thehoseontour.blogg.se/
Postat av: emily

Grattis bror!

Men vaddå inte kan komma? HÖÖÖ? kommer du inte =(?

2009-03-05 @ 17:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0