Nyinvigning av Malmen

Jag har varit rätt upptagen den här veckan. I fyra dagar har jag stått och jobbat med en utställning på hotell Malmen vid medis. Så gå förbi och kolla in mitt mästerverk vet ja!


Behind the scenes. Här har jag gömt mig alltså.

Stoooor stol.

In the process. Pissväder har vi för övrigt.


I fredags drog jag med hem till min kollega Sara efter jobbet. Vi köpte thaimat och drack vin. Sen mötte vi upp Sofie och Cissi vid Malmen för att kolla in deras invigning. Jonna Lee spelade... jag väntade exalterad på Club Killers men NEJ. De hade redan spelat vid halv sju!! What the fuck man? Största besvikelsen ever. Nåväl, fick dit Saras span iallafall så jag kände mig rätt nöjd.

Igår var min hals fucked up så jag fick snällt stanna hemma och missa Johannas partaj och Calles födelsedagsfirande. Så jävla trist  men mys med la familia var inte helt fel det heller.

Nu ett till avsnitt av The Mentalist. Jag är helt hooked.

/Sannaho



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0