Söndag baby!

Är kanske inte riktigt så exalterad över den saken men nu väntar min sista vecka på praktiken. Dock inte den sista veckan på Trendgruppen. Trots allt tjat om att jag ska skippa skolan och komma och jobba hos dom istället så är jag fast  besluten att kirra min utbildning. Däremot så ska jag fortsätta med mitt projekt så de flyger ner mig en vecka så får jag betalt för att genomföra eventet. Wohoo.

På fredag ska jag jobba på ett annat galet event. Kronprinsen är ju designer och har gjort bestick som ska lanseras. Trendgruppen är pressansvariga så därmed kommer jag hjälpa till på pressträff och invigning. Jäkla klädsel bara. Oh hur morsar man på kungafamiljen liksom?

Anyways, jobbade i galleriet igår (satte inte igång larmet - mycket bra) och sen på kvällen drog jag och ölade med Calle, Jossan, Ida och Sebban på Republik där Jimmy jobbar. Trevligt såklart!

Nu fortsätter jag peppa för Milano!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0