Pejinsen

Så låter Karin när hon ringer runt och frågar om journalister ska komma på Prinsens lanseringsevent imorgon. Rätt underhållande, jag och Moa skrattar gott vid varje samtal hon genomför.

Karin kommer från Småland. Därför kan hon inte säga R. Kan bli rätt problematiskt när hon säger att hon ringer från Trendgruppen. - Tändgruppen? Nej, Teeendgruppeeen. Jobbigt att vara från Småland.

Karin är rätt rolig också för hon gillar inte barn. Hon är ju iof gravid nu igen men hon har trots det inte lyckats komma in i jagälskarallabarn-stadiet. Istället för att visa bilder på sin dotter när hon var söt och liten drar hon fram ett kort och säger istället "titta vad ful och tjock hon var när hon var liten". Sånt gillar jag. Det kan jag stå ut med.

Ikväll ska jag nog på mingel. Imorgon klockan 6.30 kommer en taxi och hämtar mig. Då ska jag chilla med prinsen (läs:serva prinsen). Hoppas jag inte nyser på honom/tappar något på honom/kallar honom du eller ni/trampar på honom/hånglar upp honom.

Wish me luck!!!

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0