Partey med prinsen

Ni kanske kommer ihåg att jag jobbade i fredags på Svenskt Tenn då Prinsen lanserade sina bestick. Det var en lååång men rolig dag. Förstod inte riktigt hur stort det var för alla inblandade förrän under dagen då eventet ägde rum. Lite bilder kommer här.


Jag köpte frukt och godis till Prinsen. Här skulle alla enskilda intervjuer äga rum. Jag hoppades att någon skulle ta upp en banan under samtalet. Lite roligt om man skulle börja skala en banan inför honom och hovet hehe. Titta tyget föresten - älskar Josef Franks kreationer.

Catering från Pontus! (De stavar med utropstecken - jag är inte så värst exalterad över det hela, så ni vet.

The shit.

En glad prins.

Jag skulle inte tacka nej till dessa. Tar tre dagar att göra ett bestick och det kostar 1000kr per del. Inte riktigt min budget.

Dagen började med pressträff.

Min boss Stefan intervjuar Carl-Philip.

Jag chillar med Säpo och prinsens adjuntant.

Den vanliga blicken... "säg plommon"


Finally var dagen slut! Sara har fotat och bilderna snodde jag från Stefans blogg: blog.trendgruppen.se

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0