Oh holy shite

Yepp, det är vad som har stått på agendan idag. Jag och Stefan har hängt på Malmen vid medis hela dagen och snickrat möbler och fixat. Vi bygger upp en utställning som ska vara i ett skyltfönster till nyinvigningen av stället som sker på fredag. En massa konstiga saker, till exempel en två meter hög stol som vår kära polack har snickrat ihop. Älskar polacker!

Kommer bli awesome på invigningskvällen med Jonna Lee och Club Killers som spelar. Får ta med en person också och Cissi är den lyckligt utvalda.

Sen har vi fått en ny praktikant på stället. Han är blott 17 år och har lockigt hår. Jag funderar på att investera. Det är ju en så himla smart grej för då möts vi om en massa massa år då båda har nått sin peak. För sen är det ju bara förfallet som väntar liksom. Hello mina bröst - låt mig få presentera era nya vänner - fötterna! Oh the joy.

Nu ska jag fortsätta plöja min bok som jag lånade på bibblan förra veckan (jo, här läser vi annat är kurslitteratur vet ni). Den heter Svart snö och är skriver av Michail Bulgakow. Vet inte om den är bra. I'll let you know. Jag ser lite intellektuell ut när jag sitter på t-banan iallafall och läser gamla ryska klassiker.

Funderar på att ta Bibeln sen - undrar om man får några uppskattande blickar då? Coolt sen när man kan göra en massa referenser. Träffa någon på en fest och jämföra deras roliga historia med Rut i badkaret (eller var det Magdalena i badkaret?), eller den gången Gud hade druckit lite för mycket och råkade sätta eld på en buske... gamla goda anekdoter alltså. Bibeln nästa då.

Jag babblar.

Ciao.
/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0