Nu drar jag härifrån!

Om drygt en timme kommer taxin och hämtar mig. Nu blir det till att åka söderut en vecka, vilket ska bli kul. Gillar inte riktigt att det snöar en hel del med tanke på att jag ska flyga, men det blir nog bra... hoppas jag.

Har en massa bilder från helgens äventyr. Cred till herr Gustav för en del av bilderna.


Fredag. Förfest hos Lania.

Dennsi lyckades med den svåra konsten att inte få röda ögon på bild.

För Full Hals. Jag glömde tyvärr att fota Cienfuegos.


Deinkarnation minus Olle..

..för att han fick stå i foajén och sjunga.

Lördag. Pizzabak hos Gustav.

Leni var på besök och det tog inte lång tid innan det såg ut såhär..

En kopp med vin ska det vara!



Likheten är slående.


Jag försökte samla bevis på att Juha hade varit hårdhänt, men det syntes inte.

De har ju faktiskt tavlor i taket på Kalles.

Som tagen ur en reklamfilm.


Juha snodde en hatt..

Av den här killen.

Lania DJ:ade så klamydiagrottan var fullproppad med folk.



Efterfesten ägnades till största delen åt den här lampan från Ikea.

Nej nu kanske man ska ta tag i sitt liv och packa det sista.
Sakna mig jättemycket och sådär!
/Idaho


Kommentarer
Postat av: emily

Ni ser verkligen inte ut som bilderna på kortleken ida... inte alls faktiskt.

2009-03-02 @ 12:05:17
URL: http://fememily.blogg.se/
Postat av: Juha

Eee, jo? Du har dåliga ögon.

2009-03-02 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0