Lotta på bråkmakargatan?

Fan, ännu ett par strumpbyxor som har gått sönder. Jag blir så trött! Eller jag är mest trött för att jag kom i säng kvart i sex imorse. Ringde Sanna vid 12 och fick höra ett hurtigt "Jag har varit vaken sen 9 imorse". VA?! HALLÅ?! Har hon gått och blivit en anständig människa, det här går inte alls känner jag. Har en massa bilder på lager från Malmö och veckan som gick så tänkte lägga upp några såhär innan kvällens festiviteter.

Först lite Malmö-bilder:

Eget kontor och allt, rediga tjejer!

Bilden togs 00.29 precis innan utgång. FEST!

Öl på KB.

Vi träffade värlens trevligaste vakt och bjöd honom på godis.

EMD?

Sen åkte vi till San Fransisco.

Svarta fåret.

Någon sorts balansgång på elskåp.

Bakisfrukost.

Jennie som bjöd oss på middag dricker Lantvin på A-brunn.

Minns ni Lunar?

Vi tyckte i alla fall att texten var jätterolig!

Bättre upp!

Sen var det dags för Patriks 26-årsfest. Blev ett litet urval av alla underbara bilder.

Välkomstdrink.

SÅ kul!

Gangsta lovin!

Puss & tutt-bild.



Litet matkrig.


Vad ska man säga?

Nu måste jag gå. Tjo!
/Ida

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh, het vakt. dit får du ta med mig när vi flyttat ner så ska jag också bjuda på godis

2009-03-14 @ 19:59:08
URL: http://thehoseontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0