I Malmö kan man göra vad man vill och lite till...

Jahaja, då var det fredag igen och jag sitter hemma hos föräldrarna och smider planer inför kvällen. Snart åker jag till Emily, men tänkte först lägga upp lite bilder från veckan.


For the boys up north!

Myshörna i hallen.

Besök på Butterix.



Så jävla läskiga händer!

Vi hittade Fnizz för 25 kr på Myrorna. Helt underbart!

Emily målar självporträtt.

Konst?

Vin i min navel. Sjukligt vit är man också.

Krokodildansen.


Svarta fåret.

?

Nej nu är det dags att gå. Puss och sådär.
/Ida

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, den sista bilden är helt fantastisk! Så vill jag alltid minnas dig!!!

2009-03-06 @ 14:51:19
URL: http://thehoseontour.blogg.se/
Postat av: Juha

Så jävla bra med krökta fingrar! MERA!!!

2009-03-07 @ 12:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0