Hjärta norrland forevvah *blink blink*

Jag steg upp halv 6 imorse, vilket jag inte direkt är van vid och efter helgens bravader var jag ju inte direkt pigg. Tänkte igår att jag skulle vara duktig och somna tidigt. Gick därför och la mig redan kvart i tio. Det gick inget bra alls. Det gick fan inte att sova.

Resan gick ju bra åtminstone. Fick frukost på första planet och den här gången skvätte jag inte youghurt över hela mig så det var ju ett framsteg. Gick av ena planet och rakt på nästa. När vi skulle landa i Luleå hade jag glömt att hela norrland fortfarande är täckt av snö så jag fick en liten liten chock när vi kom ur det tjocka molntäcket. Den gick dock snabbt över och nu är jag hemma och funderar på att ta en välbehövlig tupplur.

Sanna: Jag tycker att du borde ha kollat vad det egentligen var han höll på med där nere. Som den nyfikna själ du är så är jag förvånad över att du inte böjde dig över bordet och kollade in ifall hans willy var på äventyr. Nu får du aldrig någonsin veta vad det var som pågick.

Usch, nej, sömn kanske?
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0