Hej din gamla sjörövare!

Just nu sitter jag i Amy Lees hall och käkar frukost. Käka frukost, det är sånt jag gör när jag är utomlands. Det är nästan som att vara utomlands just nu. Folk pratar konstigt (ännu konstigare än i Piteå), det är "varmt" ute och det är ingen snö. Dessutom finns det fler fik, restauranger och affärer än det någonsin kommer finnas i Piteå. Sen finns Emily här också, vilket gör det hela mycket mycket bättre!

Gårdagen bjöd på släpande av bagage, maratonfika med Emily, middag med Malin på Jensens, lokalisering av Emilys lägenhet (hittade nästan direkt). Slutligen blev det till att kolla Slumdog Millionare, som var bättre än vad jag trodde att den skulle vara.

Snart ska jag hem till min kära farmor för en fika, sen blir det mer fika med mamsen och Emily. Ikväll hoppas jag på öl på Möllan. Vore perfekt.

Det är för övrigt djävulskt kallt i Emilys lägenhet på natten. Jag sov med alla kläder på, täcke, handduk och en flt. Ändå frös jag! Men vad gör det om 100 år? Dags att gå kanske. Talk to all yall lataaah.

/Idaho in da hood

P.S Jag är sjukt vit och inte alls en gangster. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0