Dagens fråga: Vad gör man om man är utställningsvakt och en kille kommer in och verkar leka med sitt könsorgan?

Spännande frågeställning va? Dessutom helt hämtad från ett verkligt scenario som skedde i fredags. Var ensam här när alla var på lunch. En dude som verkar normal kommer in och frågar om vi behöver ha våra fönster putsade. Säger att jag inte vet men att han kan komma tillbaka en timme senare.

Han börjar gå runt och titta på utställningen. Ser att hans gylf är öppen och att han är redo om man säger så. Avklätt redo. Usch. Tänkte att han kanske alltid är på g för kommando liksom och tänkte att han kanske slarvat med gylfen efter ett toabesök. Men nej nej.


Jag står bakom ett bord i galleriet. Kan inte se vad som händer under det höga bordet om någon står på andra sidan. Han kollade på föremålen på bordet, frågade en massa konstiga frågor som han verkade gå i gång på. Vet inte vad han gjorde där under bordet. Har sagt till alla att han säkert har ollat på alla av fuldesigns föremål. Äckligt värre.

Så sjukt obehagligt och jag gjorde allt för att han skulle gå. Kan dock inte direkt köra ut någon om jag inte direkt ser att han gör något olämpligt. Ba "du, kan du gå ut för jag har en känsla av att du står och runkar järnet på andra sidan bordet... bara en känsla jag har liksom". Nej.

Så vad gör man då om man är utställningsvakt och en kille kommer in och verkar leka med sitt könsorgan?

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0