Svunna tider

Sitter här och är lite nostalgisk. Råkade komma över några bilder från nolle-p för tre år sedan. Min och Sannas första pose-bild bland annat. Var tvungen att lägga upp dem. Jag känner ju knappt igen mig själv!

Så oskyldiga!
En av mina personliga favoriter
Elin tar premiärdopp på Räkan.
Lania gör något.
Undrar ifall Lania har sparat den där bilden på mig?
Millie ska precis köra magdans.
Inflyttning, notera skammen när pappa tyckte att jag skulle posera med namnskylten.

Snart blir det kvällsdopp med frugan som förhoppningsvis lägger upp bilder från gårdagen inom kort.

/IDAHO a.k.a Gordon

Kommentarer
Postat av: Lania

Det är Sannas gamla kamera så jag tvivlar på att jag har den bilden...

2009-07-19 @ 21:55:56
URL: http://youremygoam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0