Sanna goes bonde

Damn vad duktig jag har varit idag! Städat järnet, krattat, klippt, dammat... jag är helt slut. Har tillbringat dagen på landet med brorsan och farsan. Aldrig har det varit så skinande rent. Imorgon kommer mäklaren och det ska fotograferas. Vet inte om jag har sagt det men jag ska nog bli mäklare om mina andra planer går åt helvete. Hehe, väldigt bra, bara en massa års pluggande till.

Har blivit lite paranoid. Hör myggor överallt. Hela tiden. Så nu sitter jag och är helt säker på att det finns en liten jävel som far omkring i mitt rum - och lurar för att komma fram och knapra på mig. Usch. Eller så är det datorfläkten. Men hur som helst så är jag redo.

Godnatt.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0