Lite bilder dårå


När jag var hemma i Stockholm passade jag på att träffa "maken" som var hemma på visit från Kapstaden. Som vanligt gillar Niklas att posera och vem är jag att inte fota honom på hans begäran?

Sen fyllde min pappa år. Jag hängde med min coola lillesyrra.

Sen öppnades det en massa paket.


Pappa fick en mobil. Han blev gladare än han ser ut på bilden.

Brorsan verkar vara lite tveksam inför den fina tårtan som jag hade gjort.

Jag fick hjälp med bären såklart. Syns juh lång väg att jag inte kunnat göra något så snyggt helt själv.

Jag har köpt en fin klänning. Jag är så sjukt randig.

Livet som student då? Lite plugg, lite sol och kvällsdopp. Kan verkligen inte klaga. Kommer dock bli galet tight med alla deadlines den kommande tiden med alla mina inplanerade utflykter. Måste komma igång lite fan men det är svårt när jag är så himlans bra på att bara vara.

Imorgon fyller Karin 25 år och det ska firas! Godnatt.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0