Camping coming up

Jag och Ida vill ju hinna se lite av den norrländska naturen innan vi drar för gott. Av denna anledning ska vi den 27 troligtvis tränga ihop oss i Simons volvo och ge oss iväg på en roadtrip. Tälta är det ultimata om man är en fattig student. Dock inte det ultimata om man är allergisk mot myggbett (bra Sanna). Simon tycker att jag borde göra som samerna och lägga mig ute naken i skogen och bli myggbiten så jag blir immun. Men det kan vara en skröna (näh?) så jag vet inte om jag törs.

Anyways, imorgon ska vi börja planera. Älskar att planera! Vill se lite forsar, fiska, paddla, se ett berg typ... det är väl sånt man ska göra antar jag. Hehe.

Hans familj har till och med en husvagn men ingen av oss känner oss riktigt säkra på den biten. Speciellt inte jag som inte ens kan parkera med en vanlig bil. Hur ska det då gå med en jäkla husvagn där bak?

/Sanna

Kommentarer
Postat av: Juhahaha

Hahaha, ursäkta mitt skrockande, men det skulle ha varit ett sant nöje att se fröken storstad (Sanna) uthärda en natt i ett tält. Mennee, nu ska ju jag inte vara den som är den även fast jag är den.. som är just den.



God lök, happy hunting och godspeed to you both.

2009-07-10 @ 20:05:14
URL: http://www.getpenis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0