Vem vill följa med mig?

Den 13 februari spelar Johnossi på Strand och efter det så är det Moneybrother och Howlin Pelle som står för DJ:andet. What the fuck - jag vill gå!!! På samma ställe dagen efter så är det konsert med Eugene McGuinness som ni kanske lyssnade på via Lanias blogg. Om inte annat så får ni inte missa duden:



/Sanna

... fan det suger så jävla hårt att jag inte kan ladda ner några serier alls. Mitt internet här hemma är helt stört och mina kvällar är typ SVT och deras jäkla nyheter som går nonstop. Snyft.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars stackars dig. Kan dock trösta dig med att det inte kommit nåt nytt denna veckan, verkar vara någon form av uppehåll.

2009-01-28 @ 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0