En torsdag på Designgalleriet

Huvudvärk. Så kan det gå när man bara ätit några snittar och druckit ett glas vin på en hel dag. Toppen.

Pressvisning på galleriet imorse. Sen ringde Stefan så jag fick skynda bort till Nero där Metro var i full färd med att fota honom till tidningen. De behövde mig som statist så jag fick sitta och låtsas ha möte med honom. Med andra ord kan ni se mig i Metro nästa vecka hehe.


Såhär såg det ut igår innan mattorna hade kommit upp...

Polsk snickare och Sara som har hand om galleriet.

Fotade imorse på pressfrukosten med Claesson Kiovisto Rune. Blev för övrigt polers med deras praktikant idag. Troligtvis ska vi mötas upp på onsdag när jag ska virra runt på Möbelmässan och trendspana/gå på pressvisningar.



Vid lunch så drog vi och Karin på Iittalas pressvisning i deras showroom i Gamla Stan. Sjukt god buffé och i presskitet med mig hem fick jag dessa fina muggar och skålar. Notera mina äggkoppar/shotglas i vänstra hörnet högst upp!


Nytt nytt nytt. Inte vidare snyggt tyvärr enligt min mening.

Stefan hittade en hund och en väldigt tjock dam men ni får bara se hunden.

Imorgon ska jag gå tidigare från jobbet för att gå till frisören. Oh yes - här prioriterar vi! Sen hoppas jag på en lunch med Jossan som har slutat slava för Telenor (?) på modemässan. Hej svejs.

/Sanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0