Lördag oh lördag

Fan alltså. Sjuk och jäkligt bitter för tillfället. Hela veckan har jag släpat mitt ass iväg till praktiken och sett fram emot helgens party men så går jag och blir ännu sämre. Så nu sitter jag hemma och kvällens höjdpunkter är följande:

Handboll (sverige kommer dock förlora mot fucking frankrike).


Wild kidz (äntligen har det börjat igen *obs inte ironisk!!!*). Kolla på SVT Play om ni missat det - precis som vilken dokusåpa som helst men med mycket smartare och classy people som beter sig som människor och inte kändiskåta apor instängda i en bur - kan ju bero på att deltagarna nu bara är 10-12 år.

Saken blir ju inte bättre av att folk hör av sig och är pepp för fest idag :(. Inte heller att min vän som befinner sig på fucking Bali chillar i solen och lever livet medan jag är likblek i gråa Sthlm.

Nej, jag fortsätter köra på min Lania-session och goes bitter jag med.

Ciao.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0