Party på Ankars

Ida gav bort en fin middag till mig i födelsedagspresent och igår ägde festligheterna rum. Fint folk kom och vi åt en riktigt god middag. Vi gjorde ett tappert försök där med att göra egen ravioli men ja... ni ser resultatet nedan så ni förstår nog att det blev en annan förrätt tillslut.


Ida var fin husmor i mitt förkläde.

Jag skulle bara sitta och göra ingenting.

Men sen försökte vi göra ravioli och testade lite olika varianter. Saken var den att vi inte hade riktiga verktyg - det hade blivit grymt bra annars.

Goa killar. Middagen blev lyckad som bara den och jag fick hela 22 hurrarop. Jag börjar bli vuxen.

Efterrätten serverades i salongen.

Ida went lite crazy och började mata Patrik med dreads.

Sen spelade vi mitt roliga spel som jag fått av Ida. Det heter "Hur fan visste du det" och innehåller frågor på en massa onödig fakta. Vi delade upp oss på två lag och roade oss kungligt i några timmar.

Jag gjorde en fläta på Totte.

Juha åt en pepparkaka toppad med lite helosansalva.


Sen hade vi efterfest hos Juha. Jag blev galen och flippade ut lite när det gick dåligt i tv-spelet. Hann också med att få världens bula efter att jag råkat slänga bak huvudet i väggen. Bra Sanna, bra. Gör fortfarande sjukt ont.

Mysigaste kvällen på väldigt länge och många tack till min underbara Fruga som var världens bästa värdinna - som alltid.

/Sanna

Kommentarer
Postat av: 100%

Snygg blogg! Vi gillar den till 100%!

2009-01-08 @ 02:30:31
URL: http://www.100procentparty.se
Postat av: Idahohoho

Haha jag matade "Patrik med dreads". Det kan ju tolkas som att jag matade honom MED DREADS :D

2009-01-11 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0