Nyårsafton i bilder

Som sagt, sjukt kul kväll igår och det var väldigt otippat att jag hamnade på middag hos Micke som jag gick i högstadiet med. Kände inte direkt någon på middagen men det gjorde det hela bara ännu roligare. Ja, min kväll då:


Det här är Mikael aka Ibba. Kuriosa: Hans mamma var min lärare i spanska ett tag.

Värden Micke serverade hummersoppa och hade tillsammans med grabbarna styrt upp ett väldigt bra middagshäfte. Missade tyvärr det utlovade diabildsspelet bara... nästa år hehe. Men det blev lite visor, presentationer och tal.

För att göra det hela lite exotiskt fanns en norrman på plats och två tjejer från Jönköping.

David aka Sparf/Sparv poserar med en stol, Micke smyger mest.

Sen hittade han en krubba.

Jag hittade en ängel och ser lite smått manisk ut.

Coola tjejerna gjorde desserten.

Lite kul kort. Hittade David lite smått avdäckad och skulle just knäppa ett kort men då vaknar han till liv.

Den röde norrmannen kunde vara lite skrämmande.

Sen dansade vi till indieklassiker och blandade in lite Hanson såklart.

Jag har fasen aldrig haft så kul på dansgolvet som när Micke är med. Speciellt på Debban haha.

Sen drog vi in till Slussen och såg lite fyrverkerier men först stannade vi till och tog en drink på en hemmafest. Jag träffade en gammal barndomsvän som hade fått barn. Världens sötaste unge. Ååå cravings. Okej, inte direkt men så söt.

Etfer slussen mötte jag upp Emil, Emily, Ilker och hans underbara vän Fredrik (duden i glasögon och hatt). Emil hade en ny och jättecool tatuering.

Sen började Familjen spela och det var galet bra.

Mycket folk. Sen dansade vi hela kvällen och vid halv fyra rörde vi oss hemmåt. Jag blev övertalad att stanna till på efterfest - så skönt när när det är Piteå-nära till fest och hem.

Pojkarna hade skoj. Lite för skoj nästan.

Jag hade skoj med Davids ansikte och godiständer. Sen gick jag hem.

Inte bakis men jag hade inte tackat nej till mysmiddag med Frugan idag. Men på måndag bär det av! Hell yeah.
/Sanna

Kommentarer
Postat av: Sparv

tycker ju faktiskt att den sista bilden är lite mobbing... tycker rent allmänt att du mobbade mig, jag var lite trött - låt mig va! ;)

2009-01-12 @ 00:03:01
URL: http://sparvsmobil.blogspot.com
Postat av: Sanna

Meh - du sov ju inte ens! Jag fick ju leka med tänderna hehe

2009-01-12 @ 15:54:25
URL: http://thehoseontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0