Summer in the city

Om det vore så väl. Men hem till storstaden ska jag iallafall och jag beger mig tidigt imorgon bitti. Dagens födelsedagsbarn Johanna kommer tillbaka imorgon- som jag tjatar - men det kommer bli så bra, så bra. Dessutom får jag träffa Tilde och Cissi på lördag.

Redovisning imorse. Fyra tappra soldater, höh?, infann sig och dessa bilder inledde min power point:




Visar på stor seriositet va? Mm jag är så trött på trista saker - hellre lite halvdåligt och roligt än rakt igenom fucking seriöst. Tror ni min nya praktikplats kommer att gilla min inställning hehe?

Avslutade dagen (efter en massa städning) med en middag i sällskap av favoriterna Ida, Emily, Erik och Juha. Tacos såklart.

Nej, dags att packa resten av all skit jag ska ha med hem. Vi ses i Stockholm.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0