Stop this train!

Bra låt med John Mayer för övrigt.

Men, det var inte därför jag skulle skriva denna afton. Satt och skrev ner mina djupaste hemligheter i min hemliga dagbok nyss. Det är bara en sida kvar innan jag ska byta till min nya och det är alltid lite sentimentalt. Nu är det dags för det kryptiska, älska det kryptiska! Jag står vid ett vägskäl, bildligt talat dårå. Egentligen står jag vid flera, men eftersom man bara kan vara på en plats åt gången så kör vi på just det här vägskälet.

Hur jag än gör så kan jag inte vinna, tror jag i alla fall. Har haft en djup diskussion med fröken Emily om min situation, men jag är fortfarande lika förvirrad som jag alltid är. Eller egentligen är jag inte förvirrad, jag är nog ganska klar i huvudet. Äh jag vet inte. Vad jobbigt det är när man inte vet vad man ska göra alls och vad som är bäst.

I brist på ett bra ordspråk eller talesätt när det gäller min situation så avslutar jag inlägget med "Morgonstund har guld i mun" istället. Fast det är ju inte sant. Möjligtvis på sommaren

Godnatt!
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0