Sova is the shit!

Jag är trött. Jättetrött. Insåg också igår att jag är ganska trött på det eviga festandet. Visst är det kul lite då och då, men jag kan nog klara mig med ett par gånger i månaden. Det ska dock sägas att gårdagen var högst angenäm. Emily ordnade med en grym fest och det uteblivna Kalles-besöket var en dundersuccé.

Nu sitter jag här, klockan är inte ens tio och jag funderar på att gå och lägga mig. Jag ska nog göra det tror jag. Ska drömma ljuva drömmar och förhoppningsvis vakna utvilad imorgon.

God natt!
/Idaho

Kommentarer
Postat av: josse

hej hej hej hej hej din vackra människa. tänkte bara kolla så att du såg på nåt sätt att jag la de vackra bilderna av dig, mig å snusmumriken i vår delade mapp på msnis. POSS.

2009-01-12 @ 16:23:50
Postat av: josse

Jag lyssnar på "Södra Sandbys saligaste stämma" föresten - just det TINGSEK! Får mig att tänka på dig.

2009-01-12 @ 16:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0