Rune who?

Kom hem halv 8 idag. Rätt trött och sjukt hungrig. Dagens uppgifter har inkluderat att ringa en massa samtal, fixa inbjudningar, handla kontorsmaterial, skriva text till ett pressmeddelande och börja rigga inför den kommande utställningen.

Utställarna är en av de mest kända arkitekter/designers Sverige har att erbjuda och trion heter Claesson Koivisto Rune. Börjat snappa upp lite namn nu som är sjukt grundläggande inom den här branschen. Så mycket att hålla koll på -speciellt då alla namedroppar konstant.

Mycket text så nu får ni en bild på mitt skrivbord.


Where was I? JO, på torsdag har vi pressfrukost, på tisdag är det vernissage och det ska bli riktigt roligt att se hur allt går till. Trots de hemska tiderna så vet jag att om tio veckor kommer jag vara SÅ mycket grymmare - även inom detta område.

Imorgon på min lunch har jag en dejt inbokad. Oh yes.

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0