Poetiskt är vad det är

Oj, vart tog jag vägen? Ingen som vet. Veckan som gick var fylld av mys, ångest och sjukt många blåmärken på armarna. Jag ser ut som att jag har gått en boxningsmatch mot Tyson eller något, men det var "bara" Olle och Juhahaha. Lite bilder från veckan kanske..ja.


Förra lördagen blev det bowling. Jag är bäst på bowling!

Emily började packa ihop sin lägenhet och därmed också maffiahyllan.

Lania och Dennis kom ut ur garderoben. Haha jag är rolig också.

Cienfuegos spelade på Kåren. Så bra!

Fredagen inleddes hemma hos Juha precis som traditionen säger.

Mördarn själv.

Tryckare..

Speciellt Olle tyckte att det var "mysigt".

Riktigt hyggliga killar.

Ingen bra bild, men Sanna, jag ville bara visa klännngen.

För full hals spelade på Kåren, med hockeykör och allt!

Min kameras blixt la av och då blev alla bilder så här.

Det finns inga bilder från lördagen, men det är nog lika bra. En grym helg i alla fall. Hoppas på ännu bättre nästa helg när vi ska på Deinkarnations spelning. Heja heja!

Saknar såklart frugan och Jossan. Snart lämnar Emily mig också, men det ska nog gå bra, kommer ju att ha henne i Malmö i alla fall.

/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0