Och där var jag ja

Pust. Jag hinner inte riktigt med att ha ett liv känner jag. Upp vid 6.20 varje morgon och sen kommer jag hem runt halv sju - sju - hungrig som fan.

Jag som hade så storslagna planer. Jag skulle hinna återuppta kontakten med gammalt folk, gå på konserter, spela badminton med farsan och fika/öla en massa. Jag har inte hunnit med ett skit av det där vilket är trist. Kanske kommer bli bättre när jag har vant mig av vid att gå upp så tidigt.

Anyways, idag har jag sprungit runt hela stan på olika affärer/gallerier och lämnar flyers till den kommande veckans Design in Vasastan. Gick bara vilse en gång! och då kunde jag bara ringa morsan som guidade mig rätt hehe. Sen har det varit stressigt som fan med alla uppgifter jag får - love it. Fixa pressbilder, inbjudningar, gästlistor etc. Imorgon blir det pressfrukost, vilket ska bli spännande.

Nu ska jag kolla klart på Popcirkus. Ciao.

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0