"Och där slog han spiken på huvudet"

Lite fel där för psykologen i programmet Garage som analyserade hur musiken kan påverka oss i olika situationer. Trevligt program för övrigt som jag lade märke till först idag. Repriser som går från 2008 men med intressanta artister och bra band. Garage alltså på tvåan (UR).

Det är fredag och jag nästan precis hem från frisören. Lite freaked out för jag kan inte bestämma mig för om det är en liten nyans av grönt jag ser eller om jag bara är skum. Ska känna in det hela lite men jag funkar säkert i grönt hår med.

Nu ska jag kolla på På Spåret! Älskar att jag har gått och blivit en hårt arbetande fröken på senare dagar - för då kan man försöka intala sig själv att man är alldeles för trött för att ge sig ut två dagar under samma helg.

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0