Men kolla på den då!


I flera månader har jag gått och väntat på att få kolla på den hypade filmen Slumdog Millionaire - och idag fick jag äntligen se den. Sjukt höga förväntningar, speciellt eftersom bara själva soundtracket regeras av M.I.A. Awesome.

Filmen handlar om en dude vid namn Jamal som ställer upp som deltagare i  programmet "Vem vill bli miljonär". Han lyckas vinna en enorm summa pengar och anklagas för att fuska. För att förklara de rätta svaren på alla frågor får man reda på hur han har växt upp och vad han har gått igenom.



Första halvan var absolut bäst men filmen är otroligt sevärd så se till att få tag på den snarast. Cool musik och att huvudpersonen är allas våran Anwar (Dev Patel) från Skins försämrar inte filmen direkt.


Ikväll: På Spåret med päronen. Ser till att hålla mig hemma och ladda inför imorgon istället. Är även medveten om hur äckligt tuff denna praktikperiod kommer bli. Låååånga dagar och tidiga mornar. Inte min grej alls men I can do it.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0