Men din mamma är inte inbjuden

Jag har ju gått och beklagat mig lite innerst inne över att ingen vän vill bjuda in mig till Spotify. Som alla tjatar om det - det är säkert bara skit tänker jag. Men innerst inne ville jag också leka som dom andra barnen. Men om man inte har några vänner får man ta tag i saken i egna händer och bli polers med dom viktiga och coola typerna. Så nu är jag bästis med Spotify och fick en PERSONLIG INBJUDAN. In your face!

/Sanna



ps: för er som inte vet hur man blir vänner med dom coola typerna så går man in på deras hemsida och skriver upp sig på en lista så får man en inbjudan någon dag senare. ds

Kommentarer
Postat av: Mördarn

Hahahaha, skitbra.

2009-01-20 @ 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0