Men asså

Nu kan man ju iof ha en riktigt grym nyårsafton utan att ligga och spy hos någon. Jag var idag på middag hos Micke. Sjukt otippat men ändå den roligaste nyårsmiddagen jag varit på. Fick två nya tjejkompisar (!!!) från Jönköping och sen en grym kille som är polare med Ilker. Han heter numera Fredrik Hattpojken  (hattkillen är redan upptaget) på min mobil och när jag kommer tillbaka blir det röj. Awesome människa.

Konsert med grymma Familjen på Debban. Vi röjde sen till stängning i lilla baren och levde rövare. Micke är så rolig. Sen drog jag på efterfest i mina hoods och skrattade lite åt fulla typer. Säkert som jag brukar vara men inte idag. Nu sitter jag och käkar en macka och tänker att det kan bli ett rätt fint år ändå.

Gott nytt år och god fortsättning (varning för lillgammal tjej)

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0