Kanye West, den gamla räven

Kanye Wests nya skiva är grym! Det skulle bara sägas!

Igår var dagen då jag och Emily köpte Entrcote (kan inte få till den där lilla saken på o:et eller vart den nu ska vara). Vi bankade och slog tills den var platt. Det var rikitgt kul faktiskt. Emily hade gjort en killer-potatisgratäng och det blev minst sagt asgott! Senare på kvällen gjorde jag och Lania dessutom ett besök på Max, vilket inte var helt fel.

Clownen Emily.


Clownen Juha behöver ingen näsa egentligen.

Mördarn, Knivarn och Däckarn.

Lania och Emily ser glada ut för kameran.

Har en känsla av att en del av mina kära vänner har en smula bakisångest och huvudvärk idag, men inte jag !
Ikväll ska jag döda Erik i bowling. Bring it ooaan!
/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0